דיוור ישיר, ספאם ופרטיות: כיצד לנהוג בהתאם להנחיית הרשם למאגרי מידע

עידן האינטרנט, הטבלטים והטלפונים הניידים מאפשר לבתי עסק לעשות שימוש בדיוור ישיר ולתקשר עם לקוחותיו באופן מהיר, ממוקד, זול ואפקטיבי. עם זאת, לצד יתרונות ההתקדמות הטכנולוגית קיים החשש שייעשה שימוש במידע אודות לקוחות מבלי שהלקוח עצמו מעוניין בכך או כלל לא מודע לעניין. הרשם למאגרי מידע יצא לאחרונה עם הנחיה חדשה בנושא. המאמר הזה מסביר את ההנחיה ואת הוראות החוק הרלבנטיות.

לחצו כאן לקריאת המאמר המלא באתר לשכת המסחר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן